Verzenden & retourneren

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
    Na ontvangst van uw betaling gaan we over tot productie of het inplannen van uw order. Bij het product in de webshop is aangegeven wat de verwachte levertijd is.

    Als u ' vooraf betalen' als betaalmethode kiest, houdt u er dan rekening mee dat uw bestelling pas in behandeling wordt genomen als wij uw betaling hebben ontvangen. Dit kan enkele werkdagen duren. 

    Indien u voor iDEAL, Paypal of Bancontact/Mister Cash  als betaalmethode kiest, dan wordt uw bestelling direct in behandeling genomen. Producten met gravering plannen wij pas in na goedkeuring van onze proefdruk.

  • Hoe worden de producten verzonden?
    Wij verzenden alle producten met PostNL of DPD. De producten worden zorgvuldig verpakt en verzonden per pakketpost in een kartonnen doos.

  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?
    Verzendkosten Nederland (thuis)adres 6,25. Verzendkosten Belgie, Duitsland en UK bedragen 9,95 uw bestelling verzenden wij naar een Pickup Parcelshop bij u in de buurt.

  • Kan ik producten retour sturen?
    Artikelen met een levertijd van 2-3 weken alsook artikelen met een persoonlijk karakter zoals naamplaten zijn NIET retourneerbaar . Huisnummers van 20 en 30cm zijn uiteraard wel retourneerbaar binnen 14 dagen mocht u niet tevreden zijn met het geleverde product.

  • Hoe kan ik een klacht melden?
    Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en service. Mocht u toch niet tevreden zijn over uw bestelde product(en) of onze service dan kunt u ons contactformulier invullen. Omschrijf uw klacht en/of opmerking en vermeld uw ordernummer . Binnen 3 werkdagen nemen wij contact met u op om tot een passende oplossing te komen. 

    Bij een klacht kijken wij altijd naar de garantiebepalingen zoals omschreven in de algemene voorwaarden. 
 
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »